
LIPOELASTIC gel je rychleschnoucí silikonový gel obohacený vitaminem E určený pro léčbu keloidních a hypertrofických jizev. Jeho účinnost je klinicky prokázána. Je vhodný jak na jizvy nové, tak starší. LIPOELASTIC gel je určený k redukci a estetickému zlepšení jizev po chirurgických zákrocích či popálení.
LIPOELASTIC silikonový gel je k dostání v 10 g tubě.
LIPOELASTIC gel je vyroben ve Francii. Francouzská výroba kosmetických a dermatologických produktů je zárukou špičkové kvality.
Více informacíLIPOELASTIC gel je rychleschnoucí silikonový gel obohacený vitaminem E určený pro léčbu keloidních a hypertrofických jizev. Jeho účinnost je klinicky prokázána. Je vhodný jak na jizvy nové, tak starší. LIPOELASTIC gel je určený k redukci a estetickému zlepšení jizev po chirurgických zákrocích či popálení.
Snižuje jejich zarudnutí a svědivost, předchází abnormálnímu hojení rány či vzniku keloidních a hypertrofických jizev.
Praktické balení v tubě umožňuje jednoduchou aplikaci. Po nanesení vytvoří na pokožce jemný a matný ochranný film.
Před aplikací silikonového gelu LIPOELASTIC jizvu umyjte a osušte. Na poraněné místo naneste dostatečné množství gelu a opakujte znovu po 12 hodinách.
LIPOELASTIC silikonový gel je k dostání v 10 g tubě.
LIPOELASTIC gel je vyroben ve Francii. Francouzská výroba kosmetických a dermatologických produktů je zárukou špičkové kvality.
Tento produkt patří do následujících kategorií
Společnost LIPOELASTIC a.s. je česká rodinná firma, která se od roku 2002 zabývá výrobou kompresního pooperačního prádla. V rámci České republiky pak disponuje nejucelenější nabídkou produktů s využitím v plastické a estetické chirurgii. Kompresní pooperační prádlo je důležitou součástí pooperační péče. Podporuje dosažení perfektního výsledku operace a jeho používání má pozitivní vliv na rychlost zotavení.
Díky práci dynamického týmu aktuálně LIPOELASTIC a.s. expanduje do více než 75 zemí světa a patří mezi lídry v oblasti kompresní terapie. Od roku 2014 otevírá také vlastní dceřiné společnosti v rámci Evropy. Výsadní postavení na trhu, bohaté zkušenosti s výrobou, ale také snaha rozšířit si obzory, vedla k založení dceřiných společností v Německu, Velké Británii, Holandsku a Itálii.